Chcesz zaprezentować wyjątkowe projekty zrealizowane w Twoim sołectwie? Twoja wieś już wdrożyła inicjatywę, która poprawiła życie mieszkańców? Zgłoś się do wojewódzkiego etapu konkursu „Fundusz sołecki – najlepsza inicjatywa” organizowanego przez Zarząd Województwa Pomorskiego.
Konkurs jest skierowany do sołectw z terenu Województwa Pomorskiego, które w latach 2010-2024 realizowały projekty finansowane ze środków wyodrębnionych w ramach funduszu sołeckiego lub w których fundusz sołecki stanowił wkład własny.
Warunkiem udziału w Konkursie jest prawidłowe i terminowe złożenie/przesłanie poprawnie wypełnionego formularza zgłoszeniowego, który stanowi Załącznik nr 1 do Regulaminu Konkursu do Urzędu Marszałkowskiego Województwa Pomorskiego, Departament Środowiska i Rolnictwa, ul. Okopowa 21/27, 80-810 Gdańsk.
- formularz zgłoszenia (Załącznik nr 1 do Regulaminu Konkursu) wypełniony i opatrzony wymaganymi podpisami,
- dokumentacja fotograficzna obrazująca przebieg inicjatywy i efekt końcowy (nie więcej niż 10 zdjęć wydrukowanych w wysokiej jakości w kolorze, na każdym zdjęciu opis przebiegu przedsięwzięcia/inicjatywy).
- płyta cd/dvd z zapisanymi zdjęciami w formacie jpg. oraz edytowalna wersja elektroniczna wypełnionego formularza zgłoszenia
Termin nadsyłania zgłoszeń na Konkurs ustala się od 27.01.2025 r. do 14.02.2025 r. Decyduje data wpływu do Urzędu Marszałkowskiego Województwa Pomorskiego. Zgłoszenia należy składać zgodnie z przyjętymi zasadami doręczania pism urzędowych. Preferowane jest składanie w formie papierowej.
Komisja Konkursowa wyłoni laureatów I - III miejsca. Wysokość nagród przedstawiać się będzie następująco: I miejsce - 5 000 zł, II miejsce - 4 000 zł, III miejsce - 3 000 zł.
Laureat pierwszego miejsca zostanie zgłoszony do ogólnopolskiego Konkursu „Fundusz sołecki - najlepsza inicjatywa” organizowanego przez Krajowe Stowarzyszenie Sołtysów z siedzibą w Koninie,